Il·lustració, còmic i compromís social

Exposició “Il·lustració, còmic i compromís social” i taula redona amb Manuel Garrido (comissari de l’exposició), Elías Taño (il·lustrador, editor i muralista) i Ana Penyas (il·lustradora i dibuixant de còmics).

L’exposició ‘Il·lustració, còmic i compromís social’, una mostra que tracta 11 problemes socials: compromís ideològic i polític, crisi econòmica, sensibilització i inclusió social, igualtat de gènere i violència masclista, col·lectiu LGTB, memòria històrica, defensa de la llengua valenciana, activisme mediambiental, solidaritat humana internacional, sàtira social i política i drets humans, laborals i de la infància.

La mostra es podrà visitar a la Biblioteca de la Facultat de Belles Arts del 14 de Maig al 1 de Juny.
La taula redona tindrà lloc a l’aula B-0-2, el divendres 18 de Maig a les 10’30h.

Organitzen la Biblioteca de la Facultat de Belles Arts amb la col·laboració del Vice-deganat de Cultura, el Vice-rectorat de Cultura i la Fundació Full.

Més informació:
Gràfica compromesa